停板一個星期
今朝早一起身,就肚痛幾辛苦.佢果仲痛,又唔係平時果種痛.痛左幾耐
我諗都有30分鐘喇.依嘉唔知做咩好易病........................
我琴日係果漫畫網到睇到套漫畫幾好睇架d畫又令禾,幾想佢快d出
埋佢呀
你好野-><