好多日冇打日記喇,因為呀媽唔比我玩電腦,我真係好憎我呀媽.
邊有呀媽好似佢咁架咁9既都真係未見過囉.都係唔講啦講起就
嬲喇.琴日我终於睇哂一升眼淚好睇呀.真架哭到我個公仔濕哂
,哈哈好白痴呢^^我哭得真係多過你.你又知我會哭得多
過你既>/\<............
今日番學本來無咩事既直到lunch之後......
佢地叫我去玩十人十一竹禾.當時我既心情
梗係驚喇,不過都係要玩,因為如果唔係我地
班就[輸]架啦,無理由得佢[輸]架,未玩囉,
驚左好耐.到我地啦..........之後去[是]下囉
,點知................死曬,1:42(好似係)之後
F.1無班去喇,得我地班到F.2仲耐我地DD.....
.之後好似話唔公平so下星期四再玩過
聽日我地去[粗]呀.......大家努力啦