wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


HAPPY DAY 分類: 未分類

今日1點幾.約左呀姍,蚊蚊,肥彤,lorria去L3

整埋D野..整到好開心..一路整野一路傾計,,

有傾好既野,都有傾D唔好既野..我唔知做咩

傾傾下考試.冇啦啦,係到哭..好ON9呀.....

唔知做咩..覺得好對唔住佢..佢幫我溫書,溫左

咁耐,佢自己果時又冇溫到係到教我..教左好耐

kelly我對唔住你呀.你咁教我,我都唔識.sorry

我會努力d架啦,,整曬,就番左屋企..玩msn

 今日就係咁啦



2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


整野 分類: 未分類

今日上堂.好唔開心,d分數好唔得..得一科合格

之前唔好果d.依家都好過我好多好多..好唔開心

囉,,,今日知到中史唔合格.小息係到哭,好似好白

痴咁,but我果時真係好想哭囉..之後又知到英文

又唔合格,之後小息係w.c係咁打[長],依家超痛囉

呀......why會咁架,好怕我會升唔到中2囉,咁果時

點算呀..都係唔理喇,都諗唔到咁多野啦不過,今日

放左學係我今日最開心既時間..放左學,lorria,呀姍

蚊蚊,係到影我地個課室,幾開心..之後我地去左L3

食二佬飯..果時我幾熱.由大元行到寶湖.我.又想穿

冷衫禾.去到以經出曬汗喇,d飯幾好食呀..不過熱左

d囉..食完,我地就番學喇整我地1c D野,哈2整到地

好令我中2呀..我地走之後去倍蚊蚊買野比情..係一

樣好有意義既事,,哈哈..之後就走左.番屋企啦..

 

TO:情

     蚊蚊話佢好艾你呀