今日上堂.好唔開心,d分數好唔得..得一科合格
之前唔好果d.依家都好過我好多好多..好唔開心
囉,,,今日知到中史唔合格.小息係到哭,好似好白
痴咁,but我果時真係好想哭囉..之後又知到英文
又唔合格,之後小息係w.c係咁打[長],依家超痛囉
呀......why會咁架,好怕我會升唔到中2囉,咁果時
點算呀..都係唔理喇,都諗唔到咁多野啦不過,今日
放左學係我今日最開心既時間..放左學,lorria,呀姍
蚊蚊,係到影我地個課室,幾開心..之後我地去左L3
食二佬飯..果時我幾熱.由大元行到寶湖.我.又想穿
冷衫禾.去到以經出曬汗喇,d飯幾好食呀..不過熱左
d囉..食完,我地就番學喇整我地1c D野,哈2整到地
好令我中2呀..我地走之後去倍蚊蚊買野比情..係一
樣好有意義既事,,哈哈..之後就走左.番屋企啦..
TO:情
蚊蚊話佢好艾你呀
|