|
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 2006-07-06 |
分類: 未分類 |
今日,佢地去左參觀.,不過我冇去到,,因為我唔
搭得車,SO冇去到.不過都好有人部我^^唔知做
咩,肥彤同肥程好嬲咁.哦.我知咩事喇.不過唔講
因為實在未問過當事人,SO唔講得比大家聽喇.之
後我就去我地1C果板到睇.點知肥程係果到,打左
好多野,係話肥彤既.肥彤自己都有留言.LORRIA
都有.當然我都有留番幾句喇.我好正義呢!!哈哈
未叫佢地講番SOR未算囉.不過佢話NO,咁算啦
幫唔到佢地.,.,之後係到睇〔中華一番〕OK好睇
睇左一陣,冇睇啦,因為FEEL到有D悶.上網囉未
之後LORRIA係MSN問我野.答完之後,肥彤又
問,同一樣野,SO好快咁答左佢,我講完又講,佢問
完又問,既答案都係一樣,WHY仲要問呢,仲要叫人
問><今日好早打日記,因為賁在太悶了
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| ^^ |
分類: 未分類 |
今日係學校睇[五個撲水的XX] 唔知點打..超
好笑,雖然我睇左3次,不過都覺得好好笑..好早
番左屋企,佢地係到><之後我老豆打番黎話依家
番..幾驚呀.之後叫佢地走.我地仲以為佢番左去,
點知唔係囉.老豆同傾左一陣計之後去左食面,
係下面見到SOMAY佢傾緊電話望住我地係到笑
.我地又望住佢係到笑.仲知好好笑.哈哈食完面,番
屋企,之後我老豆.我呀哥都走左,得番我一個>3<
今日大概都係咁啦..有2科合格..最梗要係地理合格
對得住KELLY,哈哈 |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 100 | »
|