今日係星期六,不過好早就起左身.可能琴日早訓啦.整曬D野
就去左玩電腦,不過真係好悶.咁早又冇咩人ONLINE禾.又冇
咩野睇.一陣又話要溫書.唔知做咩個日記好似傻傻地咁.咩都
整唔到,整到D又整唔到D咁, 有時都真係幾........唉!唔想講
仲之就唔係好野喇知黎都冇用喇,^^WHY我自己一個就咩
都做唔到架><
琴日我又無打日記啦.唔得閒呀.去左睇醫生,佢話我個肺仲有d花禾
,不過唔洗擔心禾.因為好左好多啦,無咩........唔洗再去.冇上幾堂..
就唔識果d野啦聽日仲測驗呀,點算呀,咩都唔識幫幫我喇大家..
今日上中文堂幾開心同呀姍係到..哈哈.不過有時就好悶囉
放學冇去補習班.去左設計與科技^^好開心,就考驗喇><