我今日又打日記喇.心情幾好,因為唔洗係醫院.
好慘呀唔出得街.悶到牙><個病依嘉都未好得哂.
不過無燒,先可以番SCHOOL.好白痴要用口罩先得.又比人
笑啦><希望你地唔好笑喇,如果唔係我會唔開心架^^
有時都會幾掛掛我D同學仔(女仔姐)唔好諗左去邊到邊到
無咩打喇.係咁喇...................掰8
哈哈..出左醫院啦..好開心,唔洗再係入[便]..我入左去咁多日,有冇掛掛我呀??
哈哈,我都知冇架喇..你地咁無良心...HEHE 入便好悶架.我好似又肥左喇
係入[便]唔係食就訓.果到好多小朋友bUt佢地唔得意,好中2喊,又好囂張.有時真係想
打佢(有一個姐)..好喇唔講佢地喇,講番我,我星期一番得school啦,不過仲要食
藥囉,唔講啦.掰8