今日我地放學去左康樂園,,等車等左好耐,不過
終於都到左啦..好到.見到果到好多狗架,好惡囉.
係包包門口NEAR比狗吠..好驚,因為我超驚狗...
去到,,,超大..之後係到食野,,哈哈,好味.好驚佢
之後我地去左百街.佢呀媽請.買左100幾.跟住
番到去玩大富翁....我地之後玩,,邊個比人打到
就要食,芥末子荼.食到JACK SO哭咁口..哈哈
超好笑.之後我地就係到玩啦..之後睇左一陣..
多啦A夢,,就走啦,番到黎係咁係到笑,呀JACK
SO D 口水.超好笑.話係康樂園嘖到黎大埔,
哈哈.番到屋企.知到佢地上過黎...嬲...唔講咩事
今日就係咁啦
|