wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


康樂園一日遊 鬱悶 分類: 未分類

今日我地放學去左康樂園,,等車等左好耐,不過

終於都到左啦..好到.見到果到好多狗架,好惡囉.

係包包門口NEAR比狗吠..好驚,因為我超驚狗...

去到,,,超大..之後係到食野,,哈哈,好味.好驚佢

之後我地去左百街.佢呀媽請.買左100幾.跟住

番到去玩大富翁....我地之後玩,,邊個比人打到

就要食,芥末子荼.食到JACK SO哭咁口..哈哈

超好笑.之後我地就係到玩啦..之後睇左一陣..

多啦A夢,,就走啦,番到黎係咁係到笑,呀JACK

SO D 口水.超好笑.話係康樂園嘖到黎大埔,

哈哈.番到屋企.知到佢地上過黎...嬲...唔講咩事

今日就係咁啦

 



2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


>3< 分類: 未分類

今日冇街去,不過都唔係好悶姐.因為係到睇

[惡作劇之吻]幾好睇呀...唔該曬你比個網我

睇完我玩電腦..之後lorria比左我地班既留言

板我,整得好令,多謝你呀lorria,我會多d上去

架喇..我自己留完.未叫人上去留囉,冇咩人on

得好小..so冇咩人留..之後我就去人地d板到留

言..諗住留,不過我冇E-mail  so冇得留.之後去

呀姍果板到睇野,先知佢有我個畫板,不過我以

經唔用架喇,記得轉番喇..我依嘉先知仲有人係

果到留言囉,,哈哈.不過都好開心..聽日係星期一

好緊張呀!!!

 

   呀哥我知你就黎考試,不過身體要緊

   ...病左點考呢.比心機d喇^^