今日考地理.OK既,我FEEL都有30幾分既,本來都可以多4分架
都係佢喇D字咁[鳥].睇唔清楚><唔知下次會唔會咁呢,好好笑
忍唔到笑左出黎,幾白痴呀,哈哈佢傻架,哈哈依嘉諗番覺得好傻
呀,好唔咁心,咁就冇左4分喇 T^T今日比琴日早番屋企.番到去
仲見到我呀媽.係咁係到話我呢樣果樣禾.煩呀><好釆琴日KELLY
有教我.如果唔係都唔會識喇.多謝你呀KELLY...唔知WHY覺得佢
又變左喇,又話朋友禾,佢次次都係咁,都係識左耐先知佢係D咁既人
囉,不過我自己有時都係咁,我有時係咁,佢就次次都係咁,咁算點禾..
有事就穩我冇事就走左去,雖然我冇講,不過你知我咁諗架,我好多
野都好就你,你呢???你有冇當我係朋友呀. |