今日唔洗番學..訓到10點幾.雅燕第一個上黎
之後D人開始上黎喇,上左7個.>< 又係咁.係
到玩.勁好笑.KELLY 唔比佢地入黎,哈哈.做得
好.講下姐,,,,之後都入左黎.KELLY勁好笑.係
咁係到話..:死肥仔,死肥仔.笑到我...今日啤2
SD左放學後,第一隻比我,睇完覺得都OK既..
之後佢諗住SD埋比我,點知SD唔到,唔知做咩
到到4:36到喇,佢地走左喇,我又可以玩電腦
喇.^^點知呀媽番左黎,玩得果一陣><........
TO:江姍
你 F. 2 係味走喇..WHY畫板咁打既
睇到回覆!!!~ |