wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


2006-07-12 分類: 未分類

今日熱到仆街,,,番到屋企個個都係到訓覺

><好熱,熱到出曬漢,之後開空調/\/\舒服

哂,係到抄暑期作業^^好慘呀我,係咁比曾曾

佢地串係咁話我:你收唔收家呀你,你D呀哥F.1

~F.4都好過你喇,係咁係到串我,不過咁依D

係事實黎既,我又冇得駁番佢地><之後佢地

走左,去左食野.我就係屋企玩電腦.蚊蚊都話

我好手信用ADD你架喇,,^^一到放假.我就

死喇.日日佢地都上黎.我又冇一日可以安寧,,

冇一日可以舒服咁過,,我好唔中2呀

 



2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


2006-07-11 分類: 未分類

今日唔洗番學..訓到10點幾.雅燕第一個上黎

之後D人開始上黎喇,上左7個.>< 又係咁.係

到玩.勁好笑.KELLY 唔比佢地入黎,哈哈.做得

好.講下姐,,,,之後都入左黎.KELLY勁好笑.係

咁係到話..:死肥仔,死肥仔.笑到我...今日啤2

SD左放學後,第一隻比我,睇完覺得都OK既..

之後佢諗住SD埋比我,點知SD唔到,唔知做咩

到到4:36到喇,佢地走左喇,我又可以玩電腦

喇.^^點知呀媽番左黎,玩得果一陣><........

TO:江姍

     你 F. 2   係味走喇..WHY畫板咁打既

         睇到回覆!!!~