今日番學悶....個死海膽洗人唔洗本係咁叫我幫佢整呢整路都痴架,
依家我唔係憎2D囉><成班都傻.都唔知食咩大架,食飯既就人啦....
佢都係食飯架,成個傻仔咁.都唔知係咪食屎大架..ON撚9架果D都
比我去2A都唔去2B呀...........個個都傻下傻下咁,痴架都唔知係咪
??????????????
希望你快D整好D野啦,,唔洗煩!!
今日悶到死呀.....個個都冇on><之後上
左佢地d日記先知佢地今日出左街.冇計喇
依家同佢地冇咩野講,唔知做咩.其實唔係既
可能不嬲都係咁....以後點係2b過.不過都好既
可以比d心機讀書,讀番好d><