今日比人嘈醒左,,SO就起身睇鬥魚1.哈好睇呀
不過好似有D唔好既野,睇睇下.LILY打比我話上
黎.上到黎見到家樂都係到/\/\好得意.....之後係
到一路傾計一路睇鬥魚1,不過係睇唔到幾多.之後
肚餓我地都,,之後叫左家樂去做[古喱]幫手整..都
唔錯,幾好食..之後因為蚊蚊打黎話佢就到,SO我
地就諾去喇..見到佢好似好辛苦咁><慘慘.......
嘻!家樂請飲野/\/\我既只愛[菊花茶]之後家樂
番屋企,LILY都係,我同蚊蚊就去等LORRIA.呀姍
呀洵.等左OK耐....黎到就番學喇...番到去,好悶
係到傾計..等放學..放左學我地見到[奶榮]佢好
慘呀,番到去以經放左學,白番既><仲知就好慘啦...
愈叫愈走,佢都傻既,明知我地會追到佢架嗎//
之後我地就番左屋企.睇鬥魚1愈黎愈覺得慘.唔想
睇D咁慘既野不過真係好慘囉,我覺得
|