琴日冇打日記,,唔想打,咁依家打番啦,,,琴日佢地
上左黎..好多人都有.不過我最唔想個個都係到><
好憎佢,上到黎又係到嘈.哈,佢比雅燕話.果時勁大
聲.^^多謝你幫我地話佢,之後佢地醒哂.我地係
到玩..哈哈,曾曾,呀哥,益晟係到著我條校裙.我地
係到影相,佢地勁似女仔..本身話整上網,不過冇左
條USB線,SO冇得比大家睇,,佢地走果時勁好笑
同我講掰掰果時.../\/\之後就玩電腦,,琴日就係咁啦
今日終於上到網喇....好耐冇打日記,唔知你地
係咪日日都黎架呢,,係就多謝先喇./\/\咁支持
我個日記/\/\冇玩咁耐打字慢左好多.今日雖然
on左不過冇咩人on,,冇咩同人傾計.依幾日都
好好笑,不過冇機會打諾黎日記,因為太多野要
打啦..冇咁多時間..好開心呀,8月13號去燒野
食.不過朝早會好熱囉///唔多想朝早去.不過有
人唔得,><講番今日,今日朝早睇中華一番.好
睇,後佢地一個又一個咁上黎...今日見到lily,
佢電直左呀.ok呀...我之後都電直../\/\ 好慘
呀我,我同江姍傾計雅燕又話我同條仔傾計,唔
比佢睇邊有禾><之後我呀哥d fd又話咩咩咩
,都係你喇係你架喇,,,之後我同肥彤傾計.佢又
係到玩野禾..><玩左一陣.佢地就走左喇/\/\
過左陣我呀媽就番黎喇,之後就打日記.今就係咁喇...