|
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 2006-07-10 |
分類: 未分類 |
今日放左學,番到屋企,見到佢地係到 > < "
之後佢地又上埋黎..跟住我同雅燕係到睇
[惡作劇之吻]勁好笑 / \/ \ ""之後呀姍
add我問我去唔去包包屋企,之後諾到去佢地
以經係到.之後佢呀媽車我地去,本來都冇咩
玩既,玩大富翁.之後又冇玩到,不過lorria佢
好想玩.嘻嘻,我地唔倍佢玩,跟住我地係到傾
計.傾埋d八婆野.不過勁好笑...之後我地玩
耍盲雞.巧巧笑,lorria次次都比人捉到,我就比
人捉左3.4次..蚊蚊紀勁.比人捉左1.2次咋..
之後係我地要佢做佢先做,如果唔係佢都唔洗
做..番到屋企,6:30左右喇.唔多清楚/\/\
不過番到去就係咁比我呀媽罵.><之後玩msn.
今日就係咁喇
|
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| 2006-07-09 |
分類: 未分類 |
今朝起身,好出奇地比人[客]醒,,佢就係我呀
E果女佢琴日係到訓,今朝佢唔知做咩,係我張
bed旁邊.突左個頭出黎,[客]我,好憎佢呀>,<
到左下午我就睇[花田喜事]好好笑架..唔知你
地有冇睇呢 /\/\之後我呀媽話同埋我去呀E
辛屋到,,之後雅燕ADD我叫我去打波.冇去要
去呀E到..知後食完野幫佢地整左小小野咁就
走左喇..行左好耐先有的士好攰呀...番到屋企
玩MSN,打日記,今日就係咁喇 |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 100 | »
|