wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


開學第一日 分類: 未分類

今日第一日番學,好早起左身.6:00,勁呢

起左身又唔知想做咩禾,坐左一陣.諗到喇,

就係去洗白白.之後就去左玩電腦.玩到7:50

就洛去啦.洛到去,見到雅燕佢地.本來雅燕

叫我同佢一齊既,不過佢地等緊我冇計啦..SOR

呀,下次同番你...番到去學校.企左勁耐.之後

又要上去聽野,番到課室,見到有一個新生,

本來以為佢係留級既,之後先知唔係..哈哈

蚊蚊,呀姍勁好笑,係咁同海膽講,我要同佢坐

我要同佢坐..哈哈.點知海膽咁好人.比佢同蚊

坐.哈2 蚊蚊同呀姍係咁逗佢講野.果時心諗佢

地做咩咁主動既,,蚊蚊同呀姍仲問左佢MSN

我同呀姍都覺得佢係全2B最好樣果個..../\/\*

之後蚊蚊比海膽叫在去坐我後面既旁邊.佢好唔開心

一.唔可以坐新生旁邊(可能咋) 二,唔講啦大家都知咩事

之後就放學喇..本來我地同LORRIA一齊既佢又

走左,得番我同蚊蚊..之後我地就去左搵呀姍佢地

之後去左好多地方睇下影相杞錢去左勁多地方,果時比我

地見到個新生/\/\*都唔得之後都係去番大元影.之後就

番屋企啦.發現左一樣野,就係佢地好中意影相,去

到邊都影,,希望以為會比D心機讀書啦.讀到3C以

好開心架啦唔好咁大既希望.如果唔得就會好失望...



2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


2006-08-31 分類: 未分類

聽 日 番 學 啦..緊 張 ! ! ! > >