今日第一日番學,好早起左身.6:00,勁呢
起左身又唔知想做咩禾,坐左一陣.諗到喇,
就係去洗白白.之後就去左玩電腦.玩到7:50
就洛去啦.洛到去,見到雅燕佢地.本來雅燕
叫我同佢一齊既,不過佢地等緊我冇計啦..SOR
呀,下次同番你...番到去學校.企左勁耐.之後
又要上去聽野,番到課室,見到有一個新生,
本來以為佢係留級既,之後先知唔係..哈哈
蚊蚊,呀姍勁好笑,係咁同海膽講,我要同佢坐
我要同佢坐..哈哈.點知海膽咁好人.比佢同蚊
坐.哈2 蚊蚊同呀姍係咁逗佢講野.果時心諗佢
地做咩咁主動既,,蚊蚊同呀姍仲問左佢MSN
我同呀姍都覺得佢係全2B最好樣果個..../\/\*
之後蚊蚊比海膽叫在去坐我後面既旁邊.佢好唔開心
一.唔可以坐新生旁邊(可能咋) 二,唔講啦大家都知咩事
之後就放學喇..本來我地同LORRIA一齊既佢又
走左,得番我同蚊蚊..之後我地就去左搵呀姍佢地
之後去左好多地方睇下影相杞錢去左勁多地方,果時比我
地見到個新生/\/\*都唔得之後都係去番大元影.之後就
番屋企啦.發現左一樣野,就係佢地好中意影相,去
到邊都影,,希望以為會比D心機讀書啦.讀到3C以
好開心架啦唔好咁大既希望.如果唔得就會好失望...
|