今日好悶因為又冇去街 又冇得玩電腦要溫書,不過算啦我都要努力D先得,溫到3:00左右
就去左玩電腦.不過都冇咩玩啦,去左睇小說,好睇呀 我又穩到D新小說睇啦,真開心.......
之後睇左一陣日劇,就打日記啦......今日冇咩 發生 SO 就打咁多住先啦
為你而打氣!!!!
補打*_~
今日好早起左身,因為要同呀欣番團契.整好曬D野12:00就出門口......`之後去左佢屋企先.到到1:00先走.
..識到個新朋友/\/\*,去到D野都未整好,SO幫手整左一陣.之後傾左陣計,就去左個人屋企燒野食 .好多人囉......不過果到好令架
勁舒服.雖然去左好耐先到...去到傾計,之後就開始燒啦,,好多野食 , 不過冇咩點食 因為好熱氣,,,,咁就$10 ><...之後玩到5:45
就走左啦.....今日就係咁啦.....
加油...K. W