唉,,依家屋企上唔到網...慘到要係學校玩.......\
好慘架,,,,追緊果d小說又睇唔到......
依家係學校比d人睇哂我玩d咩,,真係慘\
有冇人可以借部電腦比我呀....????????
今日係國慶不過都係同平時冇咩分別姐.哈哈,,今日可以玩電腦呀,不過就冇咩人ON啦.......
去左睇卡通片,好睇呀,不過仲未睇哂........到左中午,親得閒就去左整日記..整左一陣,
有D成果.都覺得OK既.不過搵唔到D好既底囉......整完,就去左睇小說同埋,睇下人地D
日記係點既......真係有D...唉!!人地做咩整到咁令架,,冇得比啦......>< 自卑完之後
就打日記啦...