今日上堂都係咁啦,,,,唔洗多講.放左學,呀翁同蚊要上去搵海膽,同埋佢地上去點知海膽又話要見家長
so走左.之後呀姍上左黎叫蚊洛去.之後我先知咩事,有人話蚊突登撞佢乎,,有咩可能呢.我地洛到去,見到
輔導室門口企左好多人,,佢地黎架><之後見到蚊佢地入左去.之後見到雅燕佢地係到打緊球..佢地到
同我講.呀邪佢地係出面話要去我屋企=___=因為蚊仲係到so走唔到..本來以為佢地等一陣就唔等,
so冇埋,之後我地去左更衣室等同埋傾計,,傾左好多野,係我以前都唔知架><蚊出黎啦.佢話冇野啦
禾,之後蚊話miss呂.同海膽都有幫佢miss呂就話姐.海膽估唔到.哈,不嬲都話miss
呂最好架啦,,講下講下,都幾想miss張教番我地囉.都係以前好.......之後就番屋企,番見到去,咩都唔
埋訓左幾個字聽到有電話,不過唔埋因為好支力,唉,,都係醒左,又有電話.一聽.....第一句聽到佢地話等
左我好耐.......佢地仲等緊架,,心諗:咁未等左好耐.....入左黎.冇幾耐,somay走左,得呀邪係到....
佢幫我做左小小功課.就冇做,因為我要抄野.之後傾左一陣計.一陣之後就就左喇 |