依幾日冇打日記,上開黎既朋友仔SOR下,,依幾日上堂都係到笑,因為真係好好笑,,
今日上堂都係咁,冇咩做,整係知我好眼訓囉,,到左放學,呀杞同楊咩同左我去買書仔,
咁就用左$41.2啦.真心痛.不過呀媽比錢唔緊要,買完之後楊咩先同我講佢買左.
做咩唔問我,去買呀.小姐我點知你買左呀><算啦,,,,,之後我地去左大中,,我買左隻
PINKY,同埋送左隻好細隻既迪仔比呀杞.因為佢星期五史生日/\/\*買完佢地番學校
搵呀姍佢地,我就番左屋企喇......
依家好小同LORRIA一齊成日都搵唔到佢唔知咩事呢????? |