好耐冇打日記啦,,好對唔住,,因為依家唔可以日日玩電腦.可以話係有得on,冇得玩.....down d野冇唔睇得,真係慘.....
就黎運動會,嘻嘻,慧社今年可能會勝,,,,唔洗比人睇唔起慧社 /\/\*依家一可以玩電腦都會上網贂小說係咪好有文化呢
因為依家唔多可以玩電腦,so sor呀,,,上開黎既朋友.我要一得閒先打得日記,,,,,,,
今日一起身,就溫書,溫左一陣.就玩電腦.因為呀媽今日番工,so可以玩到佢番黎........哈哈.小說真係好睇,睇幾多都唔
覺得唔好睇...之後唔知幾點就走左去訓覺,,不過呀媽番到黎冇得訓 (好眼訓呀),,之後佢又要我溫書.....講真..溫黎溫去
都唔識架啦,,都係就咁睇黎睇去,,,悶到嘔.又唔識禾....><"" 溫左一陣,就打日記,,今日就係咁....
|