wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


2006-09-30 分類: 未分類

          好耐冇打日記啦,,好對唔住,,因為依家唔可以日日玩電腦.可以話係有得on,冇得玩.....down d野冇唔睇得,真係慘.....

就黎運動會,嘻嘻,慧社今年可能會勝,,,,唔洗比人睇唔起慧社 /\/\*依家一可以玩電腦都會上網贂小說係咪好有文化呢  

因為依家唔多可以玩電腦,so sor呀,,,上開黎既朋友.我要一得閒先打得日記,,,,,,,

          今日一起身,就溫書,溫左一陣.就玩電腦.因為呀媽今日番工,so可以玩到佢番黎........哈哈.小說真係好睇,睇幾多都唔

覺得唔好睇...之後唔知幾點就走左去訓覺,,不過呀媽番到黎冇得訓  (好眼訓呀),,之後佢又要我溫書.....講真..溫黎溫去

都唔識架啦,,都係就咁睇黎睇去,,,悶到嘔.又唔識禾....><""  溫左一陣,就打日記,,今日就係咁....

 

 



2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


2006-09-21 分類: 未分類

好多日冇打日記喇,雖然發生左好多野,不過都唔想打.今日發生左一樣令大家好唔開心既事.就係海膽打人

其在太得人驚了.其實都唔知發生咩事,洛堂果時,我地出哂去.得番一,二個係課室.唔知咩事,聽到有人嗌..

客到我!!之後又有人話海膽哭,不過我見到唔係囉,,,佢出到黎就係到嗌.全層都望哂出黎!!!.之後又唔

知出左咩事..到我地放LUNCH先知咩事,就係海膽打人...聽到果時都客親囉..佢打人,唔埋番屋企食飯

食完.打比楊咩一齊番學.......番到去上完音樂堂/比D老師叫左去傾計(全班)唔同既MISS 同呀SIR,,,,

放左學同左楊咩去買野./\/\*好耐冇一齊行街啦......之後我地就番屋企啦....