今日番大6.冇去到佢果婚禮.SOR呀.因為我心愛既婆婆既入伙酒.好似唔去唔得,SO冇去到你到,.....同埋同呀E講聲SOR先
SOR SOR 冇去到你到....好! 講番今日.去到火車站..去買車票.買左小童,都過左去點知比人捉..佢問我:[你幾YEAR]
我咪話11.佢話:[係幾年出細]我話93.佢話:[你以經過左11 YEAR 啦.叫我去買過張成人票..唉! 岩岩買,用左$11.跟住
依家又要用$22買,又唔比番錢我 杞賤 ...之到番到大6..冇野做仲知就唔番啦,不過算啦...訓覺.點知我個好表妹.竟然
用佢隻香腳黎採我個頭,第一次都算,不過有第二次囉,都唔知係咪突燈架><"到到8:00就番香港啦...番到黎9:30.....
|