wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


2006-12-06 分類: 未分類

今日成日都冇咩發生.影班相,,哈哈.幾威,校長同我地班影,(得我地一班咋/\/\*) 之後 lunch 自己番左屋企食

.唔知佢地去左邊..之後番學啦..上堂,上堂.又上堂....放學lu . 一放學就番屋企,冇同佢地去教會.因為今日好支力

番到去就玩電腦,之後由5:00p.m.訓到7:00p.m.哈哈.勁舒服.之後又要電腦.之後食飯.....媽咪今日勁早番左黎

呀哥都係...嘩卡卡!!我親愛既哥哥出左[梁]比左兩佰我../\/\**真係好..之後打日記.今日就係咁啦!



2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


2006-12-05 分類: 未分類

好耐冇打日記啦,今日打番..今日其實都冇咩發生.不過上堂就[整]左好多,因為佢地唔到(唔好嬲我咁講)/\/\*

之後LUNCH同LORRIA & 包包 去左呀洵到食..痴線架,我以後都唔去果到買野食呀..咁細碗野,竟然比我搵

到三條[眼接毛] LORRIA 到有唔知一條定二條唔記得左..包包冇><'' 都唔點解到有人去食.....之後番學,,

岩岩好...放學補習班..哈哈.好開心..........之後放左去左士多買野食.之後去左涼亭果頭,有石春果到///哈哈.

.第一次,佢地[書]左比我.係石春路到跳五下,之後到我[書]左我跳左十下,勁痛(因為應成左佢地話[書]左要跳十下

玩完之後番屋企..睇DVD..之後就打日記啦

                                                                                                    有 十 萬 個 問 號