好耐冇打日記啦,今日打番..今日其實都冇咩發生.不過上堂就[整]左好多,因為佢地唔到(唔好嬲我咁講)/\/\*
之後LUNCH同LORRIA & 包包 去左呀洵到食..痴線架,我以後都唔去果到買野食呀..咁細碗野,竟然比我搵
到三條[眼接毛] LORRIA 到有唔知一條定二條唔記得左..包包冇><'' 都唔點解到有人去食.....之後番學,,
岩岩好...放學補習班..哈哈.好開心..........之後放左去左士多買野食.之後去左涼亭果頭,有石春果到///哈哈.
.第一次,佢地[書]左比我.係石春路到跳五下,之後到我[書]左我跳左十下,勁痛(因為應成左佢地話[書]左要跳十下
玩完之後番屋企..睇DVD..之後就打日記啦
有 十 萬 個 問 號 |