今日都冇咩發生.指係科學堂係課室上咁姐><”放左學冇去到補習班..唔知會唔會有事呢,,好驚
比人罵,,因為我同個呀sir講,話係家事,唔補習..之後同左lorria佢地去睇金魚,哈哈
,勁得意,跟住冇啦啦,係到講接吻魚,哈哈 /\/\”之後去左買〔puff〕果隻野(唔識打)
哈哈.做左d勁百痴加低B既野,不過唔係我做,><"買完之後去買野食....之後就番屋企喇!!
今日上堂都冇咩,不過科學堂就好開心..因為........都未試過上科學堂咁開心架,,如果以後都
係果到上就好啦..放左學之後補習班..悶到死..放左學.蚊 包,同我去買野..之後去左食 大菜[高]
見到教會果個人佢好似唔記得我><"之後同蚊番左學校.搵LILY佢地,,咁番到學校就梗係要睇人
打波啦.../\/\**睇完...就番屋企啦. 朗誦[書]左姐..唔洗唔開心喎,下次比心機D未得囉/\/\*