包包.生日快樂!!
今日成日都冇咩野..到到放學同包包去攞cake..之後番學.點知佢地仲未放><,,等左好耐,5:00得啦
之後洛左去,,好味呀...第一次食到d咁好味既cake咋,哈哈..!!!之後先知楊sir都係今日生日
楊SIR 生日快樂!!!!之後係咁係到玩...之後放學
今日係我最開心既一日...卡卡
得自己先聽到既音樂......><