|
|
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
| 2006-08-28 |
分類: 未分類 |
依幾日冇打日記真係對唔住喇.因為我用
我番foxy.所以down左2套戲黎睇.,一套就
係Attention..勁好睇呀,上户彩係套戲入便
幾令女,,哈2 亮有份做架/\/\*一套就係詐欺獵人
有山p同埋有堀北真希..做咩套套戲d男女主角
都有緣無份,睇親都係咁架睇十套十套都係咁
.唔講啦..今日一日都係到睇戲.睇完詐欺獵人
就down左女王的教室-特別篇(1)(2)好慘架
講個個女人.特別篇好睇d,,睇完,比我呀媽叫
左去查字典.仲要英文.依家日日都要查.查一
個鐘先玩得T^T.,.今日講左一個大話,,對唔
住呀,因為我唔中意咁,唔想以後都係咁.因為
好唔容易先可以好似依家咁.唔想變番之前咁
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
| 點算!!~* |
分類: 未分類 |
呀..點算,,FOXY用唔到呀><天呀,我仲有
好多戲想睇架,你做咩咁對我呀.我要睇[
My Boss My Hero],[SUPPLEMENT]
[ATTENTION PLEASE].仲有好多好多
天呀,,,點可以咁架 T^T好想哭呀=[
SORRY呀,雅燕今日唔黎.下次一定到
有咩心情今日打住咁多先啦 |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 100 | »
|