wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


2006-07-08 分類: 未分類

今日好開心..冇人上黎..我可以玩電腦啦

之後唔知做咩我呀媽好早番左黎.冇得玩

本來諗住今日去旺中,因為呀杞唔出得街

,so冇去到.好慘呀.唔見左寬頻果到個密

碼.冇得交電腦費.佢又話會sd  E-mail比

張野我地去交錢.點知又見唔到有囉.佢話

如果14之前未交就cut禾.傻架.又唔係唔

想交,交唔到之嗎.咁都cut.冇天理架><

如果cut左我玩咩呀.冇野玩架啦禾.....

到時實悶死都有份喇..今日打好小野sorry下

 



2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


2006-07-07 分類: 未分類

今日唔洗番學..係屋企訓到9點到點幾,聽

到有人拍門.以為邊個,so冇開到門.之後

佢打電話比我呀哥叫佢開門.之後我先知

個個係雅燕.sorry呀,唔知係你,冇開到門

之後我訓左一陣就醒左.睇電視,食野.之後

lily.呀杞又上左黎.有d野.唔知係咪我日記

之前打果d野呢^^之後lily,雅燕.呀哥,去

左打波.呀杞冇去到,佢話岩岩打完好攰,so

冇去到.我同佢係到傾計[開心呀]之後佢地

就番左學打波...之後就玩電腦,同人傾計..

之後呀峰同呀哥番左黎,,之後就係到睇[

中華一番]我睇左一陣就冇睇喇.有d悶.....

出去睇電視,仲好睇,之後lily佢地上左黎,

又好多人喇,,佢地係到玩.哈哈,蘋果妹同

蘋果仔,哈哈,好多人都知^^之後我冇野做

就做作業.之後雅燕.大孖細孖.益晟幫我做

哈哈.又做小d野喇.....之後佢地就走左喇

我就係屋企玩電腦,打日記.今日係咁