今日平安夜.邊到都冇得去,,番左大陸.如果唔係我都可以去下[報佳音]好似係咁打....
依家咩都冇得做,,d人又唔online..幾慘冇人倍,,,><"嗚嗚 好悶呀.......
不過都祝大家 MERRY CHRISMAS !!
比個VIP你..特別祝你 MERRY CHRISMAS 1018
唔知有冇串錯..錯左唔好怪我..
今日朝D野唔講啦...到到下午番左大陸...番到去因為有電腦SO可以打日記,本來仲諗住冇得打天..
依家大陸果到有隻狗,勁驚囉..好彩佢唔跟我,跟我表妹,,哈哈....比呀E叫左我去CUT頭髮><"勁7囉
都唔知到時點..番學.....唉!!!,,
唔 好 唔 開心啦 . ./\/\*