好早起身.比人嘈醒左..好唔慣屋企多左個人.不過佢一起身就出去
唔係成日見到,好彩!!食完野,出左去買野..先發現屋企好多野都冇
><買左勁多野得一個人拎.重到pk.番到去第一時間坐左係到幾舒服
突然有電話.話我因為好小番教會.如果要去中山要比$570,,我撚有
咁多$$,,>3<冇得去,不過算啦.睇電視,食飯.沖涼.訓覺!!