今日晨早起身番教會..10:00就起左身啦,,去到以經遲左個個都開始左
因為太耐冇番了,好多人都唔記得左....原來今日基正畢業禮好多人
.lunch係果到食好貴$35一個人..食食食食完之後有個聖經問答比賽好
彩我唔洗玩,如果唔係輸梗,,聽d問題一題都唔識....坐左一陣就走左啦
.因為實在太悶 哈哈..如果仲有位既話,可以去中山玩呀/\/\**
唔想打日記....post 首我近日ok中意既歌啦’’