今日第一日番學..好似個個都唔同左咁,,唉!!自己就7左..勁唔中意[責]住d頭髮..我d頭髮又short囉
又要[責].....真係慘.都唔知咩學校咁short都要人[責]住佢..><"上堂都係咁悶到死..由其係經公囉
係咁係都訓,,不過成日都比人整醒..勁好笑,君佬,係到玩condon..勁好笑佢地話吹大左...不過之後
都冇玩到miss,,放左學...去禮堂考地理,,勁難囉..我諗我都係得幾[fun]..之後我地倍蚊蚊去公園搵
果個小妹妹.我同lorria話我地唔去啦../\/\*因為比人啤 哈哈.之後買野食,,,,好味..之後同包包番屋企
..番到去5:00..之後訓到8:00 哈哈..傻左. ,. ,
聽日考c 各位加油啦..當然包括自己啦.... 私に頑張ることができるか |