今日去左成日街...番到黎打,,,哈哈lorria online啦,,之後去左燒野食,,,嘩..上左去一陣地震..
第一次feel到,,之後燒到唔知幾點..就洛左去左啦....
〔 THX..LORRIA 〕
今日一起身就食野,,過左一陣就食午飯...唉!!番黎又唔知肥幾多啦,,><"之後就織野,,織左3個就織完啦.../\/\
...玩電腦又係咁又人ONLINE..你地個個死左去邊><"玩下咋..不過你地做咩唔ONLINE呀.....嗚嗚
我比人蝦呀...我表妹蝦我呀,,,我串佢我又比人話,,佢串我又冇人話佢...>< 個個都係咁....
`好掛住你地呀!!