今日冇咩,,不過就勁嘈,因為佢地左番黎lunch去左呀洵屋企食.SOR呀,去唔到你洗禮.放學,補習班..玩下
,又做下maths咁.之後洛左去食.糯米雞..哈哈 好食..之後去左中央玩.哈哈ON9架.係到玩果枝野.YEAR!
我第一個玩,,(因為佢地唔咁玩)之後蚊蚊係到影佢地,,其實個個都有影,不過最好笑就係LORRIA果個,
,勁好笑..之後我地見到個小妹妹,都幾得意下..佢勁中意蚊蚊囉,,可能蚊蚊得意,唉!我同LORRIA比個妹妹啤
><”之後係咁同佢玩,,.佢呀公公就望住我地同佢玩....勁無奈,有個細路走過黎又痴住蚊蚊..不過蚊蚊唔埋佢
,我地勁無奈囉.佢同我地講:我未見過你地既?你地叫咩名呀,之後又話,,你地叫我呀威啦(不過佢係女仔黎既)..
,勁無奈囉我地果時.哈哈..我地都勁憎果個細路.之後我.LORRIA,呀洵走左,因為佢要番屋企..得番蚊蚊
佢地係到同佢玩.之後我地就順便去埋美食廣場果到睇下D野幾$$.之後佢地係到玩果個電梯,之後我又玩..點知見到
張德偉.佢係到望住我地,,之後我地績刻係到笑,,冇玩,,跟住上去,我上完去,望洛去電梯到點知見到曾曾同呀邪.
.扮見唔到,點知佢見到我.之後嗲左一陣佢地就去左食野’我地就繼續睇野,,睇完就番屋企喇!
|