今日好乖.一路聽住JASON既歌一路做暑假作業..做到隻手
好攰..之後等到6:30就出門口去搵LORRIA影學生相,,雖然
遠左小小,不過果到平D..點知好早到左.等左好耐..BUT算了
黎左..換衫..買書...之後就去了.不過去到未開始SO去左WC
之後係到做埋D白痴野..[[ 好野我白左呀 ]]..不過同身唔同色
可能因為係洗面果枝野洗到塊面白左..呵呵 ! ! 影完就番屋企
食飯,,餓到我死下死下....食完 .上網' 原來D即影影有相機都
唔係好貴,,不過D相[子]就好貴LU ..放棄左呢個[臉]頭..之後
去睇JASON個BLOG.>3<,原來佢去左馬來西亞去3日.
其實都係電腦有番譯我先知.SO我要學好到英文唔洗番譯
都知佢講咩,同埋要識用英文覆番佢..哈哈’係咪好有大志呢!
活動相片-->
|