wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


我會為左你學好D英文架JASON 分類: 未分類

今日好乖.一路聽住JASON既歌一路做暑假作業..做到隻手

好攰..之後等到6:30就出門口去搵LORRIA影學生相,,雖然

遠左小小,不過果到平D..點知好早到左.等左好耐..BUT算了

黎左..換衫..買書...之後就去了.不過去到未開始SO去左WC

之後係到做埋D白痴野..[[ 好野我白左呀 ]]..不過同身唔同色

可能因為係洗面果枝野洗到塊面白左..呵呵 ! ! 影完就番屋企

食飯,,餓到我死下死下....食完 .上網' 原來D即影影有相機都

唔係好貴,,不過D相[子]就好貴LU ..放棄左呢個[臉]頭..之後

去睇JASON個BLOG.>3<,原來佢去左馬來西亞去3日.

其實都係電腦有番譯我先知.SO我要學好到英文唔洗番譯

都知佢講咩,同埋要識用英文覆番佢..哈哈’係咪好有大志呢!

活動相片-->JASON 

         



2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


買 左 JASON 隻 碟 啦 !! 愉快 分類: 未分類

今日好遲先起身.因為實在太攰了....起左身整好哂D野之後

就去左拎相,,不過得自己一個去'' 哈哈' D相矖得唔錯/\/\*

冇野做去左睇碟.呵呵,,見到JASON隻碟...十分之興奮....

SO用左我買完銀包.整低既$90黎買依隻碟..找番一蚊= ='

係依一刻,好心痛..因為以經冇哂錢.不過都好開心..因為我

有JASON隻碟...以經開心到不得了 .雖然今次唔係第一次

買碟,不過係第一次買正版.同埋係用自己既錢.仲要係自己

中意既明星...嘻嘻 *   

                 [ 影 得 唔 係 幾 好 好 ] ---     JASON