今日好開心呀..有我去睇JASON CHAN .....SO好快就整好哂D野
等到夠鐘就出去啦...去到勁耐都唔見有人...之後去左許留山果便
既7仔買野食.之後番番去等..之後又等左勁耐都未到..又去左對面
既7仔買野飲...之後又番番去等.等左一陣就見到LORRIA..原來佢
係入面等..我係出面,佢等左差唔多一個鐘..我就等左30分鐘左右
之後呀杞果D都黎埋就入去等..等左一陣..又話7:30先開始..><"
要係出面等..我地係第一..YEAR!!入到去坐等好後..聽日人唱歌
勁到呀,,,之後有20分鐘休息..我地就係到諗叫咩好 2比2 好休息
完了,等......之後一開幕就見到JASON CHAN..之後我地係到[艾]
不過佢聽唔到..哈哈'佢唱歌勁好聽!!!!等佢洛左台.我同LORRIA
同呀杞洛左去等佢...見到架好似係佢既車...等左一陣.有個女仔走
埋黎問我地係咪等JASON..我地話係.之後講左陣,又等過..上面完左
我地先見到JASON,,嘩..呆左囉[好令仔].之後我行去問佢拎簽名....
之後幫佢影相...超勁爆開心囉,,之後佢就坐車就左啦.!!我同LORRIA
行到吉之島就走左啦..之後番屋企.果晚成晚訓唔到[係開心到訓唔到]
'''I LOVE YOU JASON"' |