今日要去呀E到..好野'終於都聽左[永久保存]啦..D FEEL同
之前D歌唔同.不過都好好聽..[ 不等於]出左MV啦.不過要搭
巴士先睇到,,我次次搭果D巴士都冇果部野架 >< ''勁唔開心
囉.上網搵又搵唔到..有冇人可以幫下我呀!!JASON去左錄
[味分高下]好想快D睇呀,,唔知幾時先播呢?!夜晚去左食飯
食完就番屋企LU..
點解 JASON 會冇得拎架,,係果刻幾傷心..就算唔係JASON
都冇理由係裕美啦..佢又唔令,D歌又唔係真係好好聽..><*
之後上網睇,原來JASON琴日都冇去到,而新人獎只係可以拎
一次.SO冇得拎..好唔抵..不過唔知仲有冇其他原因呢?/
你叫我諗清楚想點.其實我係知架
.不過我真係唔想講..SOR