wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


2007-06-06 分類: 未分類

琴日冇番學.一番學就有好多人問我做咩唔番學既..依嘉先知係有咁多人關心我架

(好多謝所有人既關心...thx *)第一堂中文考試.唔記左Lorria之前同我講過中史D咩

令我聯想到我最喜歡既歴史人物係 楊貴妃....我都唔知之後講左D咩LU...

英文悶到唔記得左果堂發生過D咩事’PTH上左去上,因為上次以經考左試*

SO係到睇小說;lunch本來話去我屋企食..點知我唔記得帶key.

去左穩佢地,冇$so買左個包食’番學校果時見餅餅..無啦啦係到話〔黎根

食包呀〕’係到串我.你估我好想食包架咩..食完去左mi(好似串錯)       

探熱:1度.好明顯支野壞左,二支係咁..點歌’點左〔我不怕輸}(天黑黑)

要聽日先播得.><”中史間重點,,,maths就教左d講完都唔明既野..

SCJ都係間重點.希望今次既考試可以令我入到3C啦.唉!我諗都係唔得架啦

 

 



2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


2007-06-03 分類: 未分類

依幾日都上唔到網係今日先有人黎整.....琴日DAD番左黎,不過我冇見

過佢’算啦佢比我呀哥$3000..比我比得500都唔知係咪‘佢

拎左,哈’好耐都冇見過佢,佢都唔番黎屋企.講真真係有D唔開心

佢過幾日就走.又見唔到佢LU..今日同雅,靖.琪.仲有個不過唔記得左叫

咩名..去左莉妹屋企.....佢屋企都幾大 唉!我屋企細到....我地係到傾計,,,

睇電...哈哈..LORRIA係到玩    上樓梯,洛樓梯勁好笑,,,本身諗住走果時,

佢屋企人 番左黎.....之後仲  話LORRIA隻襪好怪,笑到我牙,,,,,之後我就

左屋企啦    '                                                                            

DAD其實有好多野想問你......**