今日去睇JASON..好早起左身' '約左TUNG係裕記等 .
等左一陣.見呀呀姍同蚊蚊''傾左陣,,之後TUNG就到啦..
塔車坐左好耐.勁想訓覺.不過又訓唔著''到左搵左一陣
就搵到LU.見到好多別人的FANS,同JASON既FANS,不
過都係人地多D..><''等左一陣.見到JASON架車,不過都
冇出去等..佢入左商場之後就即刻送左份禮物比佢..佢
多謝我呀.../\/\*超開心囉...唔知佢有冇拆到份禮物.唔知
JASON佢有冇比左份禮物肥婆(佢經理人).話哂都係女仔野
唔知JASON佢會唔會中意..好想佢[張]份禮物拎番屋企..
好想佢有食入面既朱古力.好想佢會上黎留言.好想個音樂盒
可以係佢唔開心既時候令佢快樂...有好多野都好想......
黎到佢出場D FANS係到[艾]..不左幾十秒之後先,,過去問
D人可唔可以一齊[艾]..佢話得,仲好開心天..岩岩開始[艾]
[艾]唔到好大聲..之後慢慢就[艾]大聲左..希望佢聽到啦..
今日見到好多明星..呵呵'''之後去左旺角..買JASON既相
入到去有好大張JASON既海報..係講永久保存既,,好令仔呀..
不過入面就得好小,,搵唔到..有既又唔令,,只係買左一張,,
坐車諗住番屋企.點知呀媽話左食飯..上到車'去左一陣..
先知又入番果面,,有冇搞錯出番黎又入番去..食屎'''
之後先知去太平山頂食飯...去左勁耐先去到...D野好好味
行左一陣.就番黎LU,番到黎果時以經11:30.之後打日記..
訓覺.好攰呀....
真係好想JASON你會上黎留言呀'' |