祝自己生日超快樂
好多謝啤啤琴日12點既電話''
'好多謝LORRIA個好大好好味既壽包'
'好多謝 '包包 DEBBY 呀洵 LORRIA 請食飯'
''好多謝LORRIA整個XG'
'好多謝係XG留言既人.就算識唔識都好'
'好多謝KA莉幫我燒碟(當禮物.OK?)'
'多謝何君既20蚊..如果唔係你'我買完碟就冇錢食飯
'好多謝今日同我講生日快樂既人..
雖然有D係今日聽日人講先知.不過都好多謝你地 .!'
今日鬼屋既第二日''放左中文之後就衝左去WC化妝''比肥彤
化左個都OK得人驚既妝''不過都係LORRIA果個[客]人多D
整好哂D野'因為多左2個人D位唔知點企.SO開頭去左何君佢
地果到扮''FUCK.冇人驚><''之後去左做問米''有D F.1~2既
女仔好驚係到[艾]..見到家樂[引]唔到笑.比佢發現左...之後
果D都好無聊..又冇咩人去.SO關門大吉...做鬼做到7點到啦
就完左LU..洛妝'之後就番屋企啦!!