╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 18 日  星期五  

 

 

2007-05-18

點解

快樂都系瞬間即逝?!

點解

做人吾可以永遠都開心?!

點解

人生要有愛情存在?!

點解

做人要有甘多點解?!

曾經聽人講過

「過去吾一定要帶到將來」

我吾明呢句說話咩意思囉

過去既事

如果吾開心的話

自然就吾會想帶到將來架啦

但系

如果系開心的話

我地應吾應該忘記佢

將佢永遠留系過去

我諗冇人會想甘樣囉

「同等既付出,可以得到同等既回憶」

我曾經諗過

我付出左之後

點解吾系得到結果

而只系得到回憶

甘值吾值得...?!

刊登時間:2007-05-18 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]