| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-05-09 |
|
今日我地班贏左班際排球既季軍
開吾開心?!
開心=]
開心就笑啦xDDDDD(好無聊呢...)
聽日就打籃球嚕
今日放左學去練波
吾知點解呢排射波都系用左手
吾記得左點用右手射波...= ="
阿賢佢地走哂之後
淨低我同朗兩個系度打
打打下有人梨踩場
問我地鬥吾鬥波
鬥囉
第一場我同朗一隊
果場好似輸左
第二我就吾同佢喇
嬴左
第三場我輸左
打完之後閃人嚕
今日打到好攰呢
番到屋企都差吾多散哂
今晚好好地休息
功課聽日先算啦xDDDDDDD(講笑姐...)
總之
聽日無論如何都要贏
|
| 刊登時間:2007-05-09 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 144 | »
|