|
今朝同雪雪,屎塔返,,跟住右等埋佢個fd,,
跟住右等多兩個fd,,等原個兩個fd,,
右等埋個fd條仔,,跟住右見到我個fd,,
右等埋佢,,等佢個時係後面右見到我既兩個fd
自己數下有幾多人啦^^,,返到門口右見到一大班fd
上樓個時好多人-0-,,我同雪雪係咁行行行,,
""依,,,,屎塔呢???""緊住右係4樓等埋佢..
返到去上埋d悶死人既堂,,上就大步分時間都係玩psp
頂你個x丫,,,冇電 ,,緊住放lunch,,袋住屎塔部冇電既psp,,
鬼咁重,,鬼咁大部-0-
返到屋企,,見到我老豆坐左係到,, 稀客呀,,十年都唔黎一次
原來係黎整水喉既-0-緊住佢比左500蚊我啦,,
咁我食完就返左學了,,3堂冇咩搞過,,最後個堂訓著左-0-
琴日右訓著今日右訓著,,攰得很呀><]
緊住右要比陳作明留堂,,都唔係好想留,,
抄曬d答案比佢算了-0-,,佢話,,:咁快@@
我話:緊係啦,,我神童黎嫁嗎,,
點知,,右要做埋個條-0-,,勁難,,唔識
跟住呀0係門口望下望下咁,,咁我就走出去啦,,
佢話雪雪要等埋我喎^^,,咁我就入去汁野走啦,,
出到黎右話未走得-0-玩咩,,,咁冇理由右入返去嫁,,
係到等左陣就走得啦,,我送埋雪雪去搭車,,緊住就返屋企了,,
今天未完嫁,,返到去,,老豆走了,,水喉有水啦^^
不過得凍水-0-,,咁冇理由右唔沖涼嫁,,下話,,,,,,,,
凍水照沖><,,,我唔怕死嫁,,用左好大既勇氣,,
沖個時個人彈下彈下咁,,諗返都好過引,,哈哈,不過真係好凍呀
天日比賽啦,,,一定要win呀,,,雪雪早d到呀你要><
屎塔你地都係呀><,,,你係我地既啦啦隊既
攞個冠軍返黎,,,有得食自助餐,,右有得打邊爐 ,正呀,,
不過最緊要都係比陳sir happy一下..話曬佢都係最後一年教,,
|