|
琴晚訓左好耐都耐唔著呀><...
好耐都冇試過咁開心啦,,
朝早同呀鋒一齊返學啦,,
一路行,,一路玩,,佢就黎忍唔到我嫁啦,,哈
返到去都唔記得做過d咩了,,,
lunch同呀鋒一齊食,點解得返我地兩個?
有冇人可以答到我?
不過全日都好似唔係好悶,
總之個日全日都好開心啦
放左學後同鋒仔一齊走啦,
返屋企換杉杉,緊住返工去..
答車同雪雪傾電話,,傾左一陣咁啦..
去到未開得工,,坐左陣食飯,,
d送好好食呀><,,坐完右坐一陣,,
到6點,,,著好件好型既"圍裙",,,
都唔係好辛苦姐,,送外賣右可以蛇下黃咁,,
做左3個半中,,我有20蚊貼士,,,
鋒仔犀利啦,,一樣時間,我有20,,佢得兩蚊
人地見到佢好恰so唔比佢啦可能,,
9點半放工了,,答車返屋企,,
右同雪雪傾左一陣電話..
返到去請呀鋒食野..返去屋企10點9到啦..
|