|
今朝8點鐘就起左身了,,,十分攰..勁唔想起
但係冇辨法啦..要返學校做個個英文說話練習喎,,
唉,,一大早返到去對住個死人黃杏芬,,
我同傻仔鋒9點返到去..小旺仲未到,,上個組都未講完,,
叫人要9點到..返到去右未講得-0-玩野咩...
等左幾陣..到我地啦,,做左個人個個仙..
兩個死仔..推我去死仙..我做第1個><...
唔識呀好鬼難..連個提目都唔識解..唉................
緊住到組個個...比d時間我地預備..都唔似一組既-0-
3個分開曬...都冇咩講過野..右唔係完全冇既..
問字囉..問字個時就有講過下咁囉..
出到去..3個人口啞啞咁..右唔偽完全冇講講既...
最後它芬係咁話小旺..我同呀鋒就係到聽..
出到去見唔到老婆仔呀><..企左一陣佢地就來了^^
係門口望左佢一陣..緊住去左石陰商場行左幾個圈...
緊住見到老婆,屎塔同小蕙上左黎^^..happy..
小旺同呀鋒走都走唔切-0-
緊住我要返屋企攞guitar去練..11點半完..
岩岩好屎塔完個時打比我..佢話同老婆.小蕙上我屋企.
佢地係我屋企門口等我..緊住叫左呀鋒黎..
等左佢鬼咁耐仙黎..老婆同屎塔本來話出mk既..
最後都係冇去到^^..留左係我屋企..
小蕙係到睇animax..都話好睇嫁啦^^
我就地係到傾計..
我本來都要返工嫁><但係都冇返到揾左人頂我
傻仔鋒就有返,,不過都遲左半個中..
佢2點3仙由我屋企走..本身返3點..要3點半仙返到
緊住過左一陣小蕙右走埋得返我.老婆.屎塔3個...
5點3送埋老婆去搭車...緊住返屋企食野..
今天整天和你在一起^^十分開心呢.....................(完)
我想就這樣牽著妳的手不放開
愛能不能夠永遠單純沒有悲哀
我 想帶妳騎單車
我 想和妳看棒球
想這樣沒擔憂 唱著歌 一直走
我想就這樣牽著妳的手不放開
愛可不可以簡簡單單沒有傷害
妳 靠著我的肩膀
妳 在我胸口睡著
像這樣的生活 我愛妳 妳愛我
|