星期二晚修.
班主任叫佐我.静静.志雄上去厄.
我都预佐'呒会系咩好事呢.
但系'古呒到'.其中一嗰坏消息系.
今次噶黑板报居然倒数喇.
当时'老师嘸话我.都嘸闹我.
仲好关心我,叫我呒好灰心.仲有一次,仲有好多机会....
但我真得很失望.
从没有过的失望.
完全失去喇任何信心.
最有把握的一次.
是我输得最惨的一次.
最期待成绩公布的一次.
是我落泪的一次.
和老师说话.我还是硬撑着笑容喇.
虚假的东西.装得真得很辛苦,
和志雄回课室喇.
我还是硬撑着.
但在下楼梯时.雄却激我呢.
整到我超大声闹佢.
本來都系捻住玩玩下的.
但系後來佢道歉.佢哄我.
我就眼湿湿喇.
但.最后'返到课室都系呒喊到.
上课喇.见到华哥'我就同佢讲佐黑板.....嗰D事.
讲下讲下.就喊佐喇.
我真系忍呒到.真系好想喊.
敏敏.都系甘安慰我.
凯琪佢哋都系.
但系我真系很累.
好想喊.
觉得好对不起大家.
对不起好多人.
高中.我真得想喇很多.
高中.我真得想会很多.
高中.我真得累到想哭.
高中.我真得脆弱很多.
......
父母給钱我读书.辛辛苦苦的帮我找学校.
我天天都督促自己'一定要努力.一定要努力.
我天天都在回想'在暑假里.父母所付出的许多.
我天天都要自己认真的学好.但却涯不到半学期'就开始放松.
我天天都在想'为什么我这嚒不争气.为什么我每次都令父母失望.
我想把成绩提高'想补习.妈妈就马上答应'就帮我到处找老师.
但我又想.补习真得会令成绩提高吗?.
如果真得提高'我补得还安心.
但如果'补喇没多少进步.补喇和不补超不多.那我就惭愧喇.
......想喇真得很多.很多.
不知道自己为什么会这样.
不知道自己为什么会衰弱.
不知道自己为什么爱上哭.
不知道自己为什么......
|