地點: Po Fu Lam > The Peak
難度: very easy
非常易行的路線,一家大細都可共同參與.
由於梁太有一般日子沒行山囉,行山時出現暈眩現象,嚇左大家一跳,
好在小文昨晚將白花油都放入我既First aid kit 內,今日即有其用途.算好彩.
Reggae 每次行山都會搵水源自我降溫一下,
今日一到達起點 Po Fu Lam 即二話不說跳落水壩游過痛快,
唉...但一返到屋企睇電視新聞:
『 過去兩周六隻狗,感染鈎端螺旋體病死亡,獸醫說不少狗染病前,都曾到薄扶林道一溪澗嬉水。 』
救命...咪嚇我!!
 



     
Doggie Fd: Happy, Rex, Bobo, Suki, Sansan and a Toy ...
|