I Love RnB !! all about my lovely doggie Reggae n' Boogie
最新
分類
月曆
今日同媽咪, Reggae, SanSan 當然仲有唔肯上境既 Sanpapa 去行山!
因為呢2個月都實在太高溫啦, 媽咪好耐冇同我地去行山啦,
所以今日真係好興奮呢, 仲同晒我倆兄弟唷
因為 Reggae 而家乖左好多, 所以媽咪先夠膽一個人帶晒我地行山炸!
「細佬, 你學下我乖D啦 」
寶馬山道 -> 小馬山 -> 鰂魚涌
「媽咪,貢熱,一起游啦 ...怕呀! 我幚手淋你啦一係... 」
今日跟左HK Kennel Club去參觀香港警察既警犬總部 !!
我仲帶左我個肥仔姨甥 鎮0 去參加呢個暑期活動添,
不過天氣真係好熱呢!!
但個參觀真係好有趣嫁, 警犬總部設備好完善,
仲知道左好多警犬既日常私生活
參觀完之後仲去左bbq, 可憐我既肥仔姨甥仔大汗叠細汗...