| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 20 日 星期二 |
 |
 |
| 返學!!" |
+0daY我andhappyand湘子1齊返學!!"返左學校**諗住今日係星期1添..... .. .點知星期2又要上返去早讀,,好煩>\/<"我同晴係咁講想喊>87婆瑩<哈22*周周<之後上堂!!勁想訓ar!!成老師又望住哂喎!!!!!!!']>|3<'之後又要我地答問題喎!!傻既'//小息果陣唔知霧ching做過dd咩梨呢..?????哈!!!!sxxxxxx,,/\/\"呵22***午休果陣又係喎!!

放學果陣..同happy,sheung,ching傾22*好低bb!!happy係到抽筋*笑死我andching!!!嘻2**5打喇∼"聽日先打!a∼'
|
| 刊登時間︰2005-09-20 05:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 18 日 星期日 |
 |
 |
中秋節*/]  |
今日係中秋節!!我,,霧晴,,sheung子,,曾秀紅,,鍾子君,,黃浩歡,,黃秀榕,,林娟文<<一齊出左去!!好掛住happy and the賓x2*諗起賓x2好掛住周x2添*之後去左寶雅園,,哈x2..*//玩玩下見到大隻佬and張x2果dd踩電車****好魚皮!!/'之後我同霧晴andsheung諗住同呀大隻佬傾計啦!!"點知行行下見到晴佢堂姐!!之後同佢一齊>你埋<!!佢堂姐走左之後我地又繼續行啦!!"nex+又危到佢堂哥!!我叫我地唔好行!!咁我同sheung咪行唔理佢囉!!之後佢又發脾氣喎!!佢自己走左啦!!咁我地咪搵佢又搵唔到喎!!之後咁我咪同呀sheung繼續行囉!!搵呀大隻佬..好衰呀佢!!佢地1見到我地即cu+走喎!!>\/<"之後我地返返去!!佢地個個唔見哂..得返曾秀紅''鍾子君''黃浩歡!!其他走哂!!咁晴佢把姐留左係到!!咁我咪問佢地晴係邊囉!!唔見左. .. . . . ..!!唉xxxxxx"之後見到羅呠仔]}佢話晴搵我地..我話我地搵晴..之後我問佢咁晴而家係邊!!佢話唔知!!咁我再問!!咁晴搵你果陣佢係邊!!佢話籃球場!!咁我地咪行去籃球場囉!!又見唔到佢!!我地再去搵!!搵左好耐!!之後係排球場果到見到佢地!!佢地=晴and文"*之後坐左陣!!同左呀李凱玲一齊!!之後到左1點幾!!佢地走哂!!得返我and玲!!之後徐美玲去我地一齊!!之後就一齊啦!!"呆坐坐到........................... .. .. . ."4點幾!!諗住天光!!不過太悶!!"*之後返左去!!格一陣訓左Zzz"*********

|
| 刊登時間︰2005-09-21 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 16 日 星期五 |
 |
 |
火燭*/'  |
今日放左學之後訓左陣..之後姑姐落左梨講火燭*/嚇死我*24樓火燭!!咁岩我呀爺呀女麻住24樓!!!"之後走哂!!好彩姑姐叫我地咋..果陣我訓緊教..我呀哥沖緊涼!!>3<"之後happy都落左去.."羅呠仔都落埋去!!"/哈!!成條路封哂!!到左夜晚都封!!!勁大火'/]live都停哂!!到左差唔多6點半先有liVe搭...!!"果個白粉佬都傻既好燒唔燒走去燒自已屋企喎!!!唔比錢佢就燒全家</'變態**痴線... . . . . ...."
到左8點幾出左去!!都封左!!好煩**唔寫喇!!"下次再寫啦!!!bye∼" |
| 刊登時間︰2005-09-17 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 24 | »
|