| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 12 日 星期五 |
 |
 |
叔公生日"/]  |
今日12點幾過左去叔公屋企食>硬就<\"]〕1過到去**好嘈a*//dd bb係咁叫<<好煩**之後食完野就睇人地結婚果dd野!a*好好笑a"*我同婷x2跟佢\地唱>學老歌<\"哈**

之後返去屋企又聽**because姑媽果dd又要睇多幾次\"睇到5點幾大姑媽..婷x2..敏king出去行陣街先**之後我同慧慧再格多陣又出去喇!!\"我地去到大埔廣場果到見到manking..姑媽..5姑姐..婷x2佢\地!!之後我同慧x2就同左佢\地一陣**跟住又分開左"next去左酒樓同ddbb玩?"/\/\"之後差5多食野喇!!\"好慘a..*12歲以下坐一位木台"我同慧慧比人趕走左\"坐左小朋友果一木台
**婷婷唔行坐**之後就為有低能ddd啦*//食到9點睇>我的野蠻奶奶<今次唔比人話我地白痴都唔得啦!!成班走去唱果手歌"我同慧慧都有唱呀!!dd人全部望住我地**哈x2**之後9點半去接a敏儀\"哈..*唔想講!!!我同慧慧做左dd好魚皮既事*仲比人見到添**之後同左敏儀一齊啦!!返左去!!嵐x2比我地整到佢喊" 其實係佢自己臉皮薄姐!!
next都冇乜野"返到屋企就沖涼..訓Zzz*>p<"

|
| 刊登時間︰2005-08-13 07:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 11 日 星期四 |
 |
 |
無主題"]〕  |
今 日 2 點30 到 同 呀 嬸 him出 去"]〕之 後 格 左 陣 媽 咪 都 梨 埋*<<我 地 行 左 差5 多3 個 鐘,,"之 後 去 左24 樓 食 飯**食 完 返 屋 企 沖 涼" 玩 多1陣 電 腦 訓 lu*
 |
| 刊登時間︰2005-08-11 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 10 日 星期三 |
 |
 |
n0**  |
今日又有人打麻雀!!琳琳同呀妹同埋himx2都梨左!!之後格到陣婷婷都梨埋!!因為佢冇返過屋企!!所以就梨左我屋企**同婷婷上左24樓!!上到去見到一餅校運會既碟,,係him既!!哈!!!係親子校運會呀!!見到3叔同埋him跑步呀!!笑死我地!!佢地玩到好多回合!!有一局3嬸都有玩!!"
之後到7點幾!!上哂去24樓食飯!!食完!!陪媽咪出左去**
唔打喇!!
 |
| 刊登時間︰2005-08-11 12:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|