yInG2216
暱稱: ■□*'&包22+`'//]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.............
  除夕!!*^3^'' ...
   merry x''mas*...
   [夠]曆bIRT...
  camp既最尾一日...
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 6
今日人氣: 1
累積人氣: 2877
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 17 日  星期日 晴天
  ho+" 愉快

 

   今日我地9點到出哂去***!3ecause陳s!r返梨同我地女排慶祝!0﹏//> 老師叫我地個個!0點1定要返到學校,,而我地就9點幾返左去!u><"我地1見到陳s!r就very興奮!!哈x2**妹豬當陳s!r個肚係排球咁打"之後慧x2,,大紅,,妹豬,,紫嬋幫老師出去買野食**買薯片果<!..而我,,碧玲,,那盈就去seven11買野比自己ea+**返到去同陳s!r"and廖老師傾計**傾排球果<!****>>而,,好似其是我5年級咁喎*比較無奈*//

      格左陣,,就影相..*影完相咁岩p!zza梨左><"咁就ea+!@**ea+就汁野..汁完野就走!u**其實>>點解5同陳s!r傾多11陣計呢????<<=.="無幾耐我地就各自各走!u**我同妹豬返屋企,,其他果dd就陪慧x2去大埔><"我返到屋企,,換完鞋果dd就去妹豬屋企睇鬼戲-奪魄勾魂,,=.="鬼戲都變笑片!@*!3ecause妹豬隱人地笑** 睇睇下妹豬好魚皮@***佢一路同我講野1路行出去喎!!低能**佢壯到果頭喎-.-"好傻@**都唔知佢玩電腦定係睇嫁,,走梨走去**比較白痴*<<

  差5多2點半美玲打比我地叫我地落去打波,,我同妹豬咪落去囉**veryhot" 見到1個成日啤住人既人,,果個咪係表x22囉?/格多一陣又去返大公同慧x2佢地結合,,"係到玩***出哂汗,,嘻x2"有人問!ingx2受5受喎**5知邊個呢,,??<-5想講***大約7點幾返左屋企!u**沖完涼果dd就打比美玲傾x2***之後格左陣玲玲話博比我喎!!咁咪博!o**有人打比玲x2問佢中2邊個果dd啦!!問佢受5受又話唔知**格左陣玲x2同我地商量*之後玲x2打比佢話5受,,格左陣自己又要打返比佢話20號之前答*你都答到唔受!@**又要打返比人,,咁姐玲x2中意佢!@*v!x2**之後話問玲x2受5受既人就打比我**咁我又cu+左佢地線!!我就同佢傾到陣!!而..邊個扮我@*fuck*****cu+左線又打返比佢地!!之後傾左陣!!果個人又打返比我**=.="又問我,,又話問左慧x2果dd,,佢地個x2都話唔係!!都唔知邊個*不過自己做自己知,,"之後又打返比佢地**cu+左玲玲..because玲x2實在太煩**我同美玲都頂佢5信"我地兩個傾左陣我就話唔傾!u*because5想傾"睇左陣電視就訓Zzz

刊登時間︰2005-07-19 09:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 16 日  星期六 晴天
   好癲****

 

    今日差唔多1點半同妹豬and嬋bbb落左去"﹏//之後去左大公坐,,坐坐下諗住去7拾1,,!!之後我地知道今日係幼稚園既畢業,,咁有嬋bbb細妹緊係睇下dd課室見5見到佢!@**睇下第1個課室,,係著大長今既3,,之後睇下嬋bb妹係5係到*//見5到..就去左第2個課室**見到嬋bb妹個fd..之後問下佢知5知紫君係邊**佢話係最尾個課室!!!!!!我同妹豬即cut跑去睇*而嬋bb就慢x2咁行!!去到果到''*咁岩對正嬋bb妹**同佢係到傾計!!佢好令女a,,**好>>揸撚大<<嘻x2/\/\"格左一陣佢地就出發!u&*>口<"

        去7拾1果陣->見到張倬培and蘇文業;,//哈.... ..... .. . .*張倬培佢好魚a..蘇文業輕x2踢果波過去張培到,,佢杯野倒寫哂,,佢條褲果dd都濕哂//仲若無其事咁坐係到**濕哂仲5起身w0**妹豬就話佢!@**佢先很起身,,我都覺得佢好低!3囉!!濕哂都唔起身,,*真白痴**之後格左一陣,,*妹豬格左個男人格梨,,哈x2**笑死我地a**個男人無!@x2電話響w0*果鈴聲仲要係>老豆咪索茄<嚇到妹豬**笑死我地a**之後佢即cu+走!!果男人望住佢**/\/\"格左陣我地去排球場"*望住張培and蘇文業打波*<-比較低能!!!!!!笑到我地3個溫x2地**呵x2=.="之後妹豬同嬋bb又一齊癲,,=3="頂佢5信,,格一陣慧x2又梨左喇!!佢冇癲*同我1齊**格左陣去左體育管,,Because太熱喇,,3點到坐到4點又返去!!!!!!嬋bb有陰影!u**嘻x2**係電梯果到跳,,*停左**其實係我同慧x2叫佢跳架><"之後me地咬青即cu+走,,去左搵美玲果dd**!3ecause粒排球放左係張培到"]//我同妹豬過去拎返**22,,*平台有落*//=3="之後叫佢汁返,,又要咬青w0=.=" 我同妹豬等左陣就叫佢一間拎返梨大公!@**格左好耐先拎返咋........... ...... .. .*粒波黑蚊蚊,,排球都可以變籃球/\/\"之後慧x2同嬋又走左!!我地比較悶!0r**去左幼稚園and籃球賽之間到打排球,,*//打左陣返返去,,好黑仔a**有人掉雞蛋a**妹豬中得最勁,,其他都小小*我得2-3迪**我地走哂去油站洗返乾淨,,一入到廁所,,嘔得!u**好臭a**>\/<"之後同星x2果dd打排球,,,頂佢5信,,><"星x2::唔做1日星x2得5得姐,,??"人地用手打梨又用頭**低低地,,*><" ->之後某1人梨左!@**梨做咩姐!!見到梨都想嘔 *又唔知自己樣衰喎!!知有人撐你!@**自己搓輸左咪輸左囉!!又唔認數,,*//玩唔起就咪玩!@*樣衰><"真係唔想同梨1齊囉***之後坐到6點幾返屋企1u*同妹豬1齊返**返到去就去爺x2屋企食飯,,食完去左謙x2間房睇電視,,*//冇幾耐慧x2就幫謙x2做功課,,我都出左去幫手做,,*剪剪貼x2好2姐/\/\"之後睇完『殘酷一叮』就返屋企!u*連文俊都落埋梨!!我地兩個1齊玩game->比較益智*同美玲傾左一陣電話就睇>獎門人<*笑死我a**睇完沖涼!!!!之後就訓!u**咁又過左1日**

刊登時間︰2005-07-16 10:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 5 月 10 日  星期二 晴天
  volleyball*/\/\"

 

      今日打波!!我諗住12點先落去!!點知11點7先經落左去!!之後食完飯就去>>大埔睇育館<<*(((曾船今日勁整人!!都唔知係咪專燈嫁..........*<<T佢整到我之後我都冇理佢啦!!之後打三波果陣無啦啦踢那盈隻腳喎!!那盈已經訓左落地下係到喊啦!!佢又唔講sorly喎*"”慧x22話佢佢先同人講對55住..*<<之後又踩紫嬋dd頭髮!!紫嬋都係到喊啦*覺得佢係專燈囉*~∼

      哈22..."”那盈中意nlw男仔22號呀!!小心比某一個男仔罵口牙!!!跟住到左22點88*<<<同nlwdd男仔打!!痴撚線嫁!!<dd男仔勁bed波!!跟本就打55到!!打到33點走lu*~∼返班去33點33到!!放左學又去5a班課室睇>>大<<*睇中國女排*睇完去買野食!!買完返屋企lu*

刊登時間︰2005-05-10 05:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]