| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 1 日 星期六 |
 |
 |
| 唱K* |
今日同美玲,,玲玲,,蘇2,,同蘇2ddfd,,妹豬,,紫嬋去左唱kk!!唱到4點到啦!!走左!!之後返太和<<問李凱玲佢地借排球打!!!!!之到6點到啦!!好煩呀文凱亨!!係到mit人喎!!冇理到佢!!佢後佢地全部走哂!!得返我同美玲!!之後同美玲傾計傾到10點返屋企!!返左屋企覆言!!好慘呀koey***
|
| 刊登時間︰2005-10-01 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 30 日 星期五 |
 |
 |
| 陳志誠返左梨!!" |
今日陳sir(陳志誠)返左梨呀!!!sohappy**見到佢唔知點解好想喊"太掛住佢!!好記得宿營果陣..">\/<"
睇左佢個bb既相**好似係男仔!!!唉,,"之後我地又咁岩要午休喎!!咁咪落去囉!!落到去係咁等陳sir落梨啦!!點知佢冇落梨喎!!">\/<"之後到左週會!!"聽完之後..屌!!無啦啦又比李主任罰!!我地果班仲要罰雙倍!!p.k!!next成老師啤住我地!!"傻既!!成日都話我地乜彩都拎哂!!關我地撚事咩!!不嬲要針對我地嫁啦!!今日比過成老師and蘇老師罵!!成日都比老師罵!!dd老師姓屈嫁!!成日針撚對我!!痴撚線!!到左體育堂!!mr洪又無啦啦罰99我地喎!!之後晴and汶喊!!我開頭好早果陣都已經流左dd眼淚!!唉!!好想喊!!fucking!!放左學!!要buddyreading!!miss余好好笑!!!!!...............*
唔打喇!!冇心情打!!">\/<" |
| 刊登時間︰2005-09-30 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 28 日 星期三 |
 |
 |
| 返學!!" |
今日一返學!!又早讀!!最憎**之後同happy一齊上去!!好憎個風紀!!做咩都唔比!!"到左包拯返到去之後!!嘈到. . . .. !!!再加上羅呠仔!!好黑人憎呀佢地兩個!!成日踩入!!好似好好玩咁喎!!愈踩愈hi**傻既!!"上數學堂果陣!!超悶!!"又攰>\/<"想訓!!成老師又唔比
**之後我同蘇晴勁扮周x2**笑死.."<之後周22想喊!!哈x2**都唔知羅呠仔係咪中2周x22架**周22樣衰程到->
,,到左小息..我..happy..君子,,晴b..包拯..羅呠仔1齊!!!!!點知多左個大板牙!!好樣衰!!同包拯and羅呠仔打架!!>\/<"想喊!!好痛..<
上返去到視藝!!畫咩市場裹!!唔識畫">\/<"周x22成日無啦啦啤住我and晴!!咁我同晴咪啤返佢囉!!之後佢又想喊!!佢成堂都比老師罵!!底死!!*到左lunch,,miss成係又罵唔係又罵!!午休落去果陣!!又係同佢地一齊!!>我..happy..君子,,晴b..包拯..羅呠仔到左排隊!!!p.k成班比李主任罰喎!!仲都排特別隊!!!我彩我地dd女仔唔洗姐!!"人地1點1上到去!!我地1點4先上到去!!上到去仲要比成老師罵!!成堂唔洗坐!!格左好耐先坐!!煩,,"
其他唔寫喇!!聽日先寫啦!!bye** |
| 刊登時間︰2005-09-28 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 24 | »
|