| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 16 日 星期二 |
 |
 |
>3<"  |
5 記 得 左.."不 過 我 諗 都 冇 乜 野 好 寫!!"
|
| 刊登時間︰2005-08-18 03:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 14 日 星期日 |
 |
 |
漁排"*  |
今日11點幾3嬸打梨叫我去漁排燒野食!!"我話去啦]〕之後格左一陣佢又打梨叫我去24樓**上到去食野!!食完野就出去買野果dd啦!!我地買左好多零食!!而呀嬸佢地就買左好多燒果dd野食"]呀嬸佢地去左先!!之後我同3嬸andhim去大埔街市出面等車"諗住等埋呀珍呀嬸..叔叔,,姑姐1齊去!!!>因為佢地係大埔街市食緊野<我同3嬸等左佢地幾耐呀!!等左有7架3門仔既車呀!!第8架先上到咋"
我地一去到漁排!!當然掉魚!a&*我掉左2條魚就唔係咁想掉!!"因為個個都去哂我個位我都冇位掉*之後我就同呀妹,<himx2..細佬and嵐x2佢地玩!!我玩gameboy佢地又搶喎!!我食野佢地又食喎!!我玩車佢地又玩車喎!!我摺野佢地又摺喎!!搞到我都唔知做乜好!!!nex+叔叔話畏魚啦!!我地個個初頭以為畏好細條果dd魚啦!!一畏............. .."成身濕哂!!好無奈."之後我掉dd魚落去畏啦!!愈掉愈h!&*/\/\"畏完lu*格一陣又畏格一陣又畏好好玩!!到左4點幾我地燒野食lu&*我燒左一陣唔想燒就幫手摺野啦!!摺到5點幾!!話夜晚唔可以摺咁我咪唔摺囉!!!!!nex+我又玩gameb0y*好彩佢地冇梨到姐!!>3<"之後到左7點幾!!嵐嵐叫我去掉魚!!望落海一條魚到見唔到!!!掉掉下我條左一條!!嵐嵐又掉左一條!!之後嵐嵐掉左我耐都掉唔到!!我又掉多6條喇!!一放落去就有魚!!我本身繼續掉嫁!!!!!但要走lu&咁咪走囉!!今日掉左2條黎猛..7條mo仔,,總共掉左9條魚!!都唔差嫁喇!!!!!"返到去8點幾lu*沖涼//沖完睇電視and玩電腦"玩完訓*
 |
| 刊登時間︰2005-08-15 11:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|